lördag 21 mars 2009

Tävling för nästa hundratal

Eftersom jag inte var helt rättvis och annonserade priset för den hundrade besökaren, förrän i efterhand (och därmed vann femtiotusen av mig själv, jag var ju nummer hundra, faktiskt), så tänkte jag berätta hur det går till nu när det nalkas igen.
Den lyckliga/lycklige besökare som blir nummer tvåhundra får en liten bonus.
Vad ska vi säga, jag bjuder på en fika.
Det ÄR inte femtiotusen, jag vet.
Men å andra sidan är det ju inne med upplevelsepresenter. De va det för några månader sen i alla fall.
Dessutom får den personen möjlighet att själv ställa frågor som väckts kring min mystiska person.
Dessutom blir dialogen på ett helt annat plan, eftersom den inte kommer föras via kommentarrutan, alltså den kommer vara helt privat.
Jag blir själv priset.
Det känns lite mer rättvist då.
Mot er alltså.
Vinnaren har bara att skicka en notis till mig via bloggen, så kontaktar någon från "Kerstin ser å tänker" dig för att stämma av tillfälle då det passar.

För den som inte vet, du håller koll genom att gå in på profilen, där står det vilket nummer man är under antalet besökare.

Så då kan jag bara tillägga från Kerstin i Kerstin ser å tänker.
Till er alla
Lycka till

Inga kommentarer: