tisdag 17 mars 2009

För den som inte visste

Såhär blir det efter lite närhet.
Man förvandlas till en större tolkning av sig själv och kan mest finna sig i det.
Just nu ägna sig åt att ligga uppochned för att livet som tydligen existerar därinne, ligger åt fel håll.
Snacka om att bli överraskad av livet.
Jag känner mig, som nämnts tidigare, lite smått förvånad över tingens tillstånd.


Okej, hade som plan att lägga in en bild här på en omtalad mage, men ser inte hur man gör.
Orkar inte sitta å leta reda på det nu, hur uppenbart det än är, så kan jag få lite hjälp?
Hur gör jag? Hjälpen skrives i kommentarrutan. Tack på förhand.

3 kommentarer:

Mina sa...

Ok. När du klickar på ett nytt inlägg så finns det ett verktygsfält ovanför. Du kan välja att länka, fetstil osv. Finns även en symbol rätt långt till höger som ska vara ett fotografi. Klicka på den och sedan är det bara att göra ungefär som på Facebook. Du letar reda på bilden på din dator. Sedan kan man välja storlek och placering i inlägget. Det bästa är att prova sig fram och med "förhandsgranskning" se hur bilden blir i det färdiga inlägget. Jag gör olika beroende på hur bilden ser ut och hur mycket text det är i inlägget och i rubriken.

Du behöver ju inte publicera det här något röriga men jag hoppas det klarnar. Fråga igen annars.

Kram! PS Har försökt ringa dig ett par gånger för att snicksacka lite men inte kommit fram. Har du bytt nr? (Helt ok att inte svara om man inte känner för det men jag kollar bara)

Kerst sa...

Tack för tips!!

Va, har du försökt ringa??
Jag ska döda min telefon.
Har helt missat det. Visserligen hinner jag oftast inte fram, men det har inte registrerat.

Jag får helt sonika ta å ringa dig, det brukar funka ett tag iaf, sen börjar den lägga på.

Annars, ses vi till helgen?

KRAM KRAM

Mina sa...

Yesbox. Prognosen Loly vs dagisbacillusk ser god ut till söndag.