onsdag 27 maj 2009

Lustigt

Absolut ingen lust att blogga och skriver detta helt fri från skuld. Ingen blogg ska få rida på mitt samvete!
Dessutom såg jag på fråga olle idag att Olle tycker de flesta bloggar är rätt tråkiga.
Jag tror de flesta delar hans åsikt.
Undrar om min blogg är en sån?
För trots tävlingar och försök till att engagera så kan jag inte komma på nåt annat som får den att sticka ut.
Skit samma det gör inget heller.
Alla som jag vet läser är vänner.
De vet oxå att här kommer inte stå en rad om mode även om det verkar vara det man ska skriva om för att bli populär.
Det dessutom något jag alltid lyckats sämre med ju hårdare jag försökt, bli populär alltså.
Alltså får det fortsätta att bara vara en enkel liten blogg. Med noll pretentioner.

Har lite problem att hitta tillbaks till att skriva här, dock.
Tror det mest beror på att graviditetsruset är borta. Graviditeten är borta och jag står här med mjölk, spyor, bajs och lätt sömnbrist och undrar lite vad som hände.

Tror det var ett mirakel

1 kommentar:

Lisa sa...

Sannerligen! :-)
Kram