söndag 31 maj 2009

Liten förtydling, eller efter att ha sovit på saken

Skulle väl kunna tillägga med tanke på gårdagens inlägg, att min natt bestod av tre timmars sömn. Den fjärde i raden av sitt slag.
Pappa hade haft en lång och utmanande vecka som avslutades med en fredag som aldrig tog slut.
Det är fortfarande lite frostigt oss emellan, jag känner att han fortfarande tycker han har rätt.
Vi vet båda att vi står kvar i varsin ände i denna fråga, alltså berörs endast mycket neutrala samtalsämnen.
Framöver kommer kanske en dos till, ingen av oss glömmer i första taget.
Jag vet idag att det VAR viktigt för mig att stå på mig.
Hobbypsykologen i mig har börjat ana varför och trots att det verkar var ett barnsligt beteende, så är det en del av min mognad.

Kerstin gör som Grynet, helt enkelt.
Kerstin tar ingen skit.

2 kommentarer:

Lisa sa...

Fint - stå på dig!
Kram

Kerst sa...

tack, det värmer