tisdag 24 februari 2009

Välkomna

Har nu fattat mod till mig å bjudit in ytterligare ett par personer till denna lilla hemliga ruta på internet.
Välkomna systrar.
Ganska nervöst, eftersom de är från den närmsta familjen.
Fast de kanske inte tittar in.
Undras vilket som är läskigast, att de läser, eller inte...
Har börjat skriva riktigt bra inlägg på tidiga morgnar igen utan direkt tillgång till energi att gå upp för att printa ner dem.
Tyvärr är fragmenten så små, att återgivning eller ens ett försök till att lappa ihop någon sorts sammanhängande text därav, blir mest underhållande för egen del.
Eller kanske frustrerande, förresten det beror på.

Efter avbrott där hundens pupiller såg sfärformade ut och en kort samt livlig diskussion om den nya kamerans zoommekanismer kastar jag in handduken för ikväll.
Sandra ligger vid fötterna ögonen pekar åt varsit håll, så som de gör när hon e riktigt trött.
Inte kommer jag längre här och nu.
Eftersom vårat blivande barn dessutom börjat hoppa livligt på min kissblåsa fick jag just en ursäkt att avsluta eländet för denna gång.
Men som sagt meningen var: Välkomna!

2 kommentarer:

Mina sa...

Modigt! Det är lite läskigt innan man får de första hejaropen. Kram!

Kerst sa...

Återigen.
Tack!
Hälsa familjen å tvättmaskinen!
Kram